نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2403
-
الف
+

ماجرای بدچانسی بازیگر سریال کمیدی «کوچه اقاقیا»

بازیگر سریال «کوچه اقاقیا» درپیوند با کرکتر خود در سریال «زوج و فرد» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «یوسف تیموری» که بیشتر  در سریالهای کمیدی ایفای نقش می‌کند، درباره تکراری نبودن کرکترهای خود در سریال های نوروزی صحبت کرد.

بازیگر سریال نوروزی «زوج یا فرد» به کارگردانی «علیرضا نجف‌زاده» و تهیه‌کنندگی «مهران مهام» در پاسخ به این پرسش که آیا این سریال می‌تواند موفقیت سریال‌های کمیدی تلویزیون را تکرار کند؟ گفت: این سریال با کارهای قبلی کاملاً متفاوت است و من کرکتری را بازی می کنم که موقعیتی کمیدی دارد.

تیموری ادامه داد: در این سریال من کرکتر پسر «مرجانه گلچین» را ایفا می‌کنم. «مهران غفوریان» نیز در کرکتر مامای من به ایفای نقش می‌پردازد و به طور کلی قصه موقعیت کمیدی دارد.

این بازیگر با اشاره به بازی با مهران غفوریان در سریال های نورزی به تیم بازیگران این سریال اشاره کرد و گفت: با مهران غفوریان که پیش از این چندین کار داشته‌ایم اما با هدایت هاشمی اولین بار است که همکاری می‌کنم. در واقع تنها تفاوت کار ما حضور هدایت هاشمی است.

او درباره کرکتر خود در سریال نوروزی «زوج و فرد» گفت: من کرکتر فرهاد را ایفا می‌کنم. فرهاد در یک بدچانس هایی می‌افتد که فرشید (مامایش) که مهران غفوریان کرکتر آن را ایفا می‌کند، باعث این اتفاقات می‌شود. در ادامه راه مهران غفوریان می‌خواهد مشکلات را حل کند که این مشکلات با اتفاقات کمیدی همراه خواهد بود.

تیموری سپس درباره سریال های کمیدی تلویزیون گفت: در حال حاضر چندین کار کمیدی برای تلویزیون ساخته می‌شود که حال و هوای خوبی دارد. 

بازیگر سریال کوچه اقاقیا به ایسنا گفت: عمده مشکلاتی که در سال‌های گذشته داشتیم به مشکلات کمبود بودجه برمی‌گردد. مهمترین اتفاق در سال ۹۷ ساخت همین کارهای کمیدی است که امیدواریم با کیفیت بهتری برای مردم تولید شود. 

ب م

نظر شما
ارسال نظر